20 successful motivational films

۲۰ فیلم انگیزشی موفق سینمای جهان

زمان مطالعه: ۱۳ دقیقه

یکی از کارهایی سودمندی که در اوقات فراغتان می‌توانید انجام دهید، دیدن فیلم است.

با دیدن فیلم شما می‌توانید برای مدتی از دغدغه‌های روزانه دور بمانید. علاوه بر این شما با دیدن فیلم‌های انگیزشی می‌توانید انرژی و انگیزه زیادی را برای کار کردن و پیشرفت در خود ایجاد کنید. فیلم‌های انگیزشی برای کسانی که قصد دارند رشد و موفقیت را در تمامی ابعاد زندگی خود تجربه کنند، ضروری است. شاید تا حالا متوجه شده باشید که با مشاهده یک فیلم انگیزشی تا مدت‌ها صحنه‌های مهم آن در ذهن شما حک می‌شود. شاید در زندگی حرفه‌ای خود با شرایط موجود در فیلم مواجه شوید و با الهام گرفتن از و اکشن‌های فیلم، مشکلات و چالش‌های خود را حل و در مسیر رشد خود پیشروی کنید.

 در این مقاله قصد داریم ۲۰ فیلم انگیزشی برتر سینمای جهان را به شما معرفی کنیم.

فیلم‌های معرفی شده در این مقاله به حدی تاثیرگذار هستند که  به شما توصیه می‌کنیم  تماشای آن‌ها را از دست ندهید.

۲۰ فیلم انگیزشی برتر جهان که نباید از دست بدهید

فیلم‌های انگیزشی معرفی شده در این مقاله می‌تواند برای تغییر نگرش شما در کسب‌وکار و زندگی بسیار موثر باشد. برخی اوقات شما از کسب‌وکار خود خسته می‌شوید و ذهنتان به یک استراحت و تفریح مفید نیاز دارد. هر یک از فیلم‌های انگیزشی معرفی شده در این مقاله می‌تواند حس و حال شما را متحول کند و موجب شود تا با قدرت بیشتری در مسیر موفقیت خود حرکت کنید. اگر تمایل دارید که با این فیلم‌های انگیزشی فوق‌العاده آشنا شوید و در زندگی خود با توان و انگیزه بیشتری پیشروی کنید تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

  1. رستگاری در شاوشنک

 

20 successful motivational films2

رستگاری در شاوشنک یا The Shawshank Redemption یکی از بهترین فیلم‌های انگیزشی است. موضوع محوری این فیلم «امید» است. در این فیلم اتفاقاتی سخت برای بازیگر نقش اول فیلم (تیم رابینز) می‌افتد اما او هیچ‌وقت ناامید نمی‌شود و جذابیت فیلم هم به همین علت است.

اکثر منتقدان و تحلیلگران معتقدند که این فیلم بهترین فیلم تاریخ سینمای جهان است…

فیلم رستگاری در شاوشنک در حال حاضر در رتبه اول لیست IMDB قرار دارد و یکی از بهترین فیلم‌های انگیزشی تاریخ سینمای جهان است. رویدادهای پیاپی که برای بازیگر نقش اول فیلم در زندان و خارج از زندان می افتد، نظر بیننده را به خود جلب و او را با فیلم همراه می‌کند. تسلیم نشدن بازیگر نقش اول فیلم در برابر رویدادها، نکته‌ی مهمی است که نمی‌توان از آن گذشت. درس‌های زیادی در دل این فیلم نهفته است که  با دیدن فیلم می‌توان به آن‌ها پی برد.

  1. گامپ

Forrest Gump

فارست گامپ (Forrest Gump) یکی از تماشایی‌ترین فیلم‌های انگیزشی است. این فیلم زندگی فردی به نام فارست گامپ است که در همان شروع فیلم با دویدن با وجود فلج بودن پاها شما را حیرت زده می‌کند. پیام اصلی این فیلم این است که هیچ‌وقت تسلیم نشوید و در هر موقعیتی که هستید از تمام توان خود را برای رسیدن به اهداف استفاده کنید.

فیلم فارست گامپ با بازی توماس جفری هنکس جوایز زیادی کسب کرد و توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کرد. فیلم‌نامه فیلم فارست گامپ بسیار قوی است و شما را تحت تأثیر می‌گذارد. این فیلم بی‌تردید یکی از بهترین فیلم‌های انگیزشی تاریخ سینمای جهان است و درس‌های زیادی را می‌توان از این فیلم یاد گرفت.

  1. هوانورد

The-Aviator

فیلم هوانورد  یا The Aviator با بازی درخشان لئوناردو دی کاپریو در سال ۲۰۰۴ در سینماهای جهان اکران شد. بازیگر نقش اول فیلم یک خلبان خبره است. مشکل اصلی این خلبان این است که او از وسواس شدیدی رنج می‌برد. این وسواس همواره با او است و حتی یک لحظه از او دور نمی‌شود.

فیلم هوانورد حاوی درس‌های مفید و ارزشمندی است که اهمیت زیادی در زندگی و کسب‌وکار ما دارد. این فیلم به ما یاد می‌دهد که باید در راه موفقیت تمام تلاش خود را کنیم اما اصلاً قرار نیست که در این مسیر حساسیت زیادی داشته باشیم و دچار وسواس شویم. اگر دوست دارید با نکات مهم و کاربردی این فیلم انگیزشی بیشتر آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای دیدن این فیلم ارزشمند برنامه‌ریزی کنید و به‌هیچ‌وجه آن را از دست ندهید.

  1. در جستجوی خوشبختی

the-pursuit-of-happyness-1

فیلم در جستجوی خوشبختی یا The Pursuit of Happyness یکی دیگر از فیلم‌های برتر انگیزشی تاریخ سینمای جهان است. در این فیلم یک پدر علیرغم تمام مشکلاتی که در زندگی خود دارد درصدد رسیدن به خوشبختی است و به ما این درس را می‌دهد که ما هیچ‌وقت نباید در برابر مشکلات خود تسلیم شویم.

بازی زیبای ویل اسمیت در این فیلم او را به یک بازیگر ستاره تبدیل کرد. در این فیلم ما یاد می‌گیریم که نباید در کسب‌وکار خود دچار کمال طلبی شویم، باید هرچه زودتر کار را شروع کنیم تا نواقص را در مسیر شناسایی و رفع کنیم.

فیلم در جستجوی خوشبختی سمبل سخت‌کوشی و تسلیم نشدن در هر شرایط و موقعیتی است و هر فرد با دیدن این فیلم تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد.

مقاله پیشنهادی:  نرخ تبدیل چیست؟ نحوه محاسبه و 7 نکته در مورد آن

درس‌های زیادی در این فیلم وجود دارد اما یکی از بارزترین آموزه‌های فیلم این است که بعد از هر اتفاق ناخوشایند، خوشبختی پدیدار می‌شود و به‌هیچ‌عنوان نباید در مقابل سختی‌ها از خود ضعف نشان داد.

  1. شبکه اجتماعی

The-Social-Network

فیلم شبکه اجتماعی یا The Social Network یکی از جالب‌ترین فیلم‌های انگیزشی سینمای جهان است. اگر شما مدیر یک کسب‌وکار نوپا یا استارتاپ هستید و از دشواری‌های رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار خود خسته شده‌اید، با دیدن این فیلم بار دیگر دست‌به‌کار خواهید شد و با تمام توان و انرژی خود به حرکت و پیشرفت ادامه خواهید داد. فیلم شبکه اجتماعی به شما گوشزد می‌کند که دو ویژگی برای رسیدن به موفقیت از تمامی ویژگی‌ها مهم‌تر است و این دو، انعطاف‌پذیری و سماجت است.

در این فیلم شما می آموزید که داشتن همین دو ویژگی به یک غول در کسب‌وکار خود مبدل خواهید شد. در این فیلم شما با زندگی مدیرعامل فیس‌بوک یعنی مارک زاکربرگ آشنا خواهید شد. بازی جیس آیزنبرگ در نقش زاکربرگ، این فیلم را برای شما جذاب می‌کند. این فیلم به‌صورت جامع روند شکل‌گیری فیس‌بوک و میزان جسارت و پشتکار مارک زاکربرگ برای تأسیس شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک را به تصویر می‌کشد. دیدن این فیلم را از دست ندهید چون درس‌های زیادی در دل این فیلم وجود دارد.

  1. شلاق

Whiplash

فیلم شلاق یا Whiplash یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های انگیزشی سینما است. شخصیت اصلی این فیلم با یک استاد بسیار سخت‌گیر روبرو است. کوچک‌ترین خطا می‌تواند این استاد را به جنون برساند. شخصیت نقش اول فیلم به موسیقی علاقه‌ی زیادی دارد و قصد دارد در کنار این استاد بزرگ موسیقی را یاد بگیرد. او به خواسته‌ی خود می‌رسد و به تیم این استاد سخت‌گیر وارد می‌شود اما این ورود، ابتدای رنج و غصه است. فیلم شلاق درس‌های مهمی به ما می‌دهد و یکی از این درس‌ها این است که رسیدن به موفقیت کار آسانی نیست، فردی که می‌خواهد در حوزه‌ای به موفقیت برسد باید از سختی‌ها و مشکلات زیادی عبور کند.

مهم‌ترین و بارزترین درس این فیلم این است که سماجت و مقاومت در مسیر موفقیت یک رکن اساسی است.

  1. دست‌نیافتنی‌ها

فیلم دست‌نیافتنی‌ها یا The Intouchables در سال ۲۰۱۱ میلادی در سینماهای جهان اکران شد و این فیلم به‌قدری جذاب بود که منتقدان زیادی به تحسین این اثر سینمایی پرداختند. این فیلم زندگی یک نویسنده ثروتمند را به تصویر می‌کشد که دچار معلولیت می‌شود و با این معلولیت مجبور می‌شود که چند خدمتکار را به کار بگیرد. در میان این خدمتکارها یک شخص شوخ‌طبع وجود دارد که یک جیب‌بر است اما نویسنده‌ی ثروتمند از این خدمتکار خوشش می‌آید و نهایتاً همین جیب‌بر به یک شخصیت مفید و سازنده مبدل می‌شود.

درس مهم این است که هر فردی با هر سابقه‌ای قادر است از محیط و شرایط تأثیر بگیرد و تغییر را تجربه کند. کارآفرینان و مدیران کسب‌وکار باید این قضیه را درک کنند و تلاش کنند که کارمندان را تحت تاثیر خود قرار دهند. فیلم دست‌نیافتنی‌ها سرشار از نکات و آموزه‌های ارزشمند است و به همین دلیل تماشای آن را به شما توصیه می‌کنیم.

  1. استیو جابز

استیو جابز، بنیان‌گذار شرکت اپل یکی از افراد تاثیرگذار جهان است. او شرکتی را راه‌اندازی کرد که امروزه به‌عنوان ارزشمندترین شرکت دنیا شناخته می‌شود و خرید از محصولات این شرکت برای بسیاری از افراد دنیا یک آرزو است. اگر تمایل دارید که با زندگی این شخصیت اسطوره‌ای آشنا شوید، بهتر است این فیلم را ببینید. این فیلم نکات مفیدی از روند رشد و توسعه استیو جابز را برای ما روایت می‌کند و ما قادر خواهیم بود از تجربیات این شخصیت بهره‌مند شویم.

  1. ذهن زیبا

A-Beautiful-Mind

ران هاوارد در سال ۲۰۰۱ کتاب ذهن زیبا اثر سیلویا ناسار را به یک فیلم فوق‌العاده تبدیل کرد. کتاب ذهن زیبا یا  A Beautiful Mind به حدی خوش‌ساخت است که اکثر منتقدان و تحلیلگران آن را به‌عنوان یک فیلم انگیزشی برتر قبول دارند. فیلم ذهن زیبا، زندگی یک ریاضی‌دان به جان نش است. او در زمینه‌ی تحصیلی و کاری خود بسیار موفق است و زندگی با کیفیتی هم دارد. او در سال ۱۹۹۴ میلادی موفق به کسب جایزه نوبل می‌شود.

 

او به زندگی خود ادامه می‌دهد تا اینکه شخصی از او می‌خواهد که در یک فرآیند رمزگشایی شرکت و بخش اصلی فیلم از همین نقطه شروع می‌شود.

فیلم ذهن زیبا به انسان اثبات می‌کند که با کمک نیروی اراده خود قادر است به تمام اهداف به ظاهر دست‌نیافتنی برسد و همچنین انسان می‌تواند با افزایش نیروی اراده خود به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کند.

دیدن این فیلم را به کسانی که اهداف بزرگی در سر دارند توصیه می‌کنیم.

  1. راکی

Rocky

 راکی Rocky با هنرنمایی جاودانه سیلوستر استالونه یکی از انگیزشی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما است. سیلوستر استالونه فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نوشته است. استالونه زحمات زیادی برای این کشید و نهایتاً توانست به یکی از بهترین سوژه‌های تاثیرگذار انگیزشی تبدیل شود.

در این فیلم شاهد یک مسابقه‌ی بوکس میان راکی و قهرمان بوکس جهان هستیم که راکی علیرغم جثه‌ی کوچک‌ترش نسبت به حریف، یک مبارزه‌ی جانانه را به نمایش می‌گذارد. هرچند در انتهای مسابقه، داوران حریف راکی را برنده اعلام کردند اما در این فیلم می آموزید که با تمام قدرت به مبارزه ادامه دهید و هیچ‌وقت تسلیم نشوید.

  1. سکسکه
مقاله پیشنهادی:  درس‌های فیلم در جستجوی خوشبختی

Hichki

فیلم سکسکه یا Hichki از فیلم‌های انگیزشی است که تماشای آن بر افزایش عزت‌نفس ما بسیار مؤثر است. بعضی افراد اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس را با هم اشتباه می‌گیرند. منظور از اعتمادبه‌نفس، دانایی و توانایی در یک زمینه است اما عزت نفس با حرمت نفس و دوست‌داشتنی بودن افراد مرتبط است. کسی که دارای عزت‌نفس است خود را با تمام نقص‌هایش دوست دارد و برای رشد و توسعه خود تلاش می‌کند.

 

سکسکه یک فیلم فوق‌العاده در مورد عزت‌نفس است. این فیلم زندگی معلمی را ره تصویر می‌کشد که زمانی که قصد دارد در کلاس صحبت کند سکسکه می‌کند به همین علت هیچ مدرسه‌ای حاضر به استخدام او نیست. نهایتاً معلم مجبور می‌شود خود را در یک کلاس شلوغ با دانش آموزان بازیگوش قرار دهد. او باید این دانش آموزان را مدیریت کند. اگر دوست دارید از سرنوشت این معلم مطلع شوید، این فیلم را مشاهده کنید. بی‌تردید بعد از تماشای فیلم سکسکه، نظرتان درباره‌ی خودتان تغییر می‌کند و عزت‌نفس بهتری را تجربه خواهید کرد.

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین موضوعات در رشد فردی، عزت‌نفس است و اگر آن را ارتقا دهیم مسیر رسیدن به اهداف برای ما هموارتر خواهد شد.

  1. سال بردگی

12-Years-a-Slave

فیلم ۱۲ سال بردگی (۱۲ Years a Slave) یکی دیگر از فیلم‌های انگیزشی سینمای جهان است. استیو مک کوئین کارگردان این فیلم فیلم‌های زیادی در کارنامه خود ندارد اما همین چند فیلم به‌قدری جذاب است که نام او را به‌عنوان یکی از بهترین کارگردان جهان بر سر زبان‌ها انداخته است.

فیلم ۱۲ سال بردگی یکی از ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینمای جهان است.  این فیلم داستان یک سیاه‌پوست آزاد است که با خانواده‌اش در نیویورک آمریکا زندگی می‌کند. او با نواختن ویولن کسب درآمد می‌کند و روزگارش را سپری می‌کند. یک روز، چند نفر او را می‌دزدند و به‌عنوان برده به فروش می‌رسانند. او به اجبار ۱۲ سال از زندگی خود را به‌عنوان یک برده سپری می‌کند.

او در این ۱۲ سال سختی‌های عمیقی را تحمل می‌کند تا اینکه بتواند خود را از چنگال اربابان سنگ دل خود آزاد کند. فیلم ۱۲ سال بردگی می‌تواند برای کارآفرینان ارزشمند باشد و به افراد بیاموزد که رسیدن به هر چیزی نیازمند تحمل و گذشتن از سختی‌های زیاد است. هر چیز این جهان هستی بهایی دارد و مسلماً برای رسیدن به هرچیزی باید بهای آن را بپردازیم.  با توجه به مواردی که ذکر شد، تماشای این فیلم می‌تواند برای شما بسیار الهام‌بخش باشد پس این فیلم جالب انگیزشی را از دست ندهید.

  1. نظریه همه‌چیز

Theory-of-Everything

فیلم انگیزشی نظریه همه‌چیز یا Theory of Everything یکی از بهترین‌های انگیزشی سینما است. این فیلم زندگی و فراز و نشیب‌های زندگی استیون هاوکینگ را روایت می‌کند. هاوکینگ از بزرگ‌ترین دانشمندان تاریخ فیزیک است که مانند یک ستاره در آسمان علم می‌درخشد. نظریه‌ی بارز او بیگ بنگ یا مه‌بانگ است که این  نظریه به پیدایش هستی اشاره دارد.

استیون هاوکینگ به‌صورت ناگهانی به بیماری ام اس مبتلا شد و دیگر نتوانست مانند یک دانشمند  عادی فعالیت کند، اما او به‌هیچ‌وجه یادگیری و پژوهش‌های خود را رها نکرد و با پشتکار فراوان موفق به کسب جایزه نوبل در علم فیزیک شد. تماشای نظریه همه‌چیز برای همه افراد می‌تواند الهام‌بخش باشد؛ چون به افراد یاد می‌دهد که تحت هیچ شرایطی نباید تسلیم شوند و باید تا نهایت توان و انرژی به تلاش خود ادامه دهند.

  1. گلن گری گل راس

فیلم گلن‌گری گلن راس با نام Glengarry Glen Ross یکی دیگر از فیلم‌های انگیزشی جذاب است که موجب می‌شود که در خود فرو برویم و عمیقاً تفکر کنیم. این فیلم دو روز از زندگی چهار فروشنده را به تصویر می‌کشد. این فروشندگان همگی در حوزه املاک و مستقلات فعالیت دارند. این فیلم با درخشش ستارگان معروفی مانند آل‌پاچینو جذابیت بالایی دارد. در این فیلم موجی از دروغ‌ها را شاهد هستیم که افراد برای موفقیت در شغل خود می‌گویند.

با دیدن این فیلم یک درس بسیار مهم یاد می‌گیریم و آن این است که مسیر کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب‌وکار مسیر آسانی نیست و این امکان وجود دارد که با افرادی روبرو شویم که شخصیت سالمی نداند و قادرند به ما آسیب‌های بزرگی بزنند.

 

پس ما باید برای در امان ماندن از دست این افراد از خود، سرمایه و کسب‌وکارمان مراقبت کنیم. اگر می‌خواهید در این مورد نگرش خوبی را کسب کنید. حتماً این فیلم تماشایی را از دست ندهید.

  1. جری مگوایر

فیلم جری مگوایر یا Jerry Maguire یک فیلم خارق‌العاده‌ی انگیزشی تاریخ سینمای جهان است که با بازی خوب تام کروز نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. جری مگوایز در حال زندگی معمولی اما خوب خودش است و در نگاه اول می‌توان این را درک کرد. جری یک روز یک ایده در ذهنش خطور می‌کند و تصمیم می‌گیرد که از حاشیه امن خود خارج شود و برای رفع یک مشکل تلاش کند. او برای حل مسئله مصمم است، حاضر به تسلیم نیست و نهایتاً به موفقیت می‌رسد.

مقاله پیشنهادی:  سئوی پنج انگشتی چیست و چگونه آن را اجرا کنیم؟

مهم‌ترین نکته‌ای که در این فیلم انگیزشی وجود دارد این است که اگر یک هدف برای خود مشخص کردید و قصد دارید به آن برسید، باید هم به لحاظ شخصیتی و نگرشی و هم به لحاظ حرفه‌ای و تخصصی رشد کنید. دیدن این فیلم برای تمام افرادی که به ارزش رشد پی برده‌اند و حتی کسانی که به این ارزش پی نبرده‌اند، توصیه می‌شود.

  1. غرتگران دره سیلیکون

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بیل گیتس، بنیان‌گذار شرکت ماکروسافت به چه صورت توانست به این موفقیت عظیم دست پیدا کند. فیلم غارتگران دره سیلیکون یا Pirates of Silicon Valley به شما مسیر رشد استیو جابز بنیان‌گذار اپل و بیل گیتس را نشان می‌دهد. این فیلم نشان می‌دهد که این افراد از چه مسیرهای پر پیچ و خمی توانستند عبور کنند و به موفقیت‌های شگفت‌انگیزی دست پیدا کنند.

در این فیلم نکات مفید و آموزنده‌ای وجود دارد که موجب می‌شود سختی‌ها و مشکلاتتان برای شما قابل‌حل به نظر برسد و از آن‌ها ترسی نداشته باشید. در این فیلم آنتونی مایکل هال در نقش بیل گیتس و نوآ وایل در نقش استیو جابز ایفای نقش می‌کنند. فیلم غارتگران دره سیلیکون بسیار دیدنی و جذاب است و به شما توصیه می‌کنیم که حتماً آن را تماشا کنید.

  1. استارتاپ دات کام

استارتاپ دات کام Startup.com در سال ۲۰۰۱ میلادی اکران شد. این فیلم در حقیقت جزییات مربوط به تولد و سقوط یک کسب‌وکار استارتاپی واقعی به نام GovWorks را به تصویر می‌کشد و به همین دلیل به کارآفرینان و مدیریان کسب‌وکارها توصیه می‌کنیم این فیلم را حتماً تماشا کنند. کالیل ایسازا تازمن و تام هرمان بازیگران اصلی این فیلم انگیزشی هستند.

با دیدن این فیلم درس‌های بسیار مهمی در مورد موضوعات مالی، تشکیل یک تیم حرفه‌ای و مهارت‌های مدیریتی میاموزید. پس از دیدن این فیلم به این درک می‌رسید که کشمکش‌ها و سو مدیریت می‌تواند یک کسب‌وکار را نابود کند. اگر دوست دارید که از نحوه‌ی مدیریت صحیح یک کسب‌وکار آگاهی کسب کنید و بدانید که چه‌کارهای می‌تواند به شکست شما بیانجامد، حتماً زمانی را برای تماشای این فیلم اختصاص دهید.

  1. سرآشپز

chef

فیلم سرآشپز یا Chef یکی از بهترین فیلم‌های انگیزشی سینماست. این فیلم در موردی آشپزی است که از کار خود در رستوران اخراج می‌شود و به همین علت به فکر کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب‌وکار می‌افتد. او یک کامیون سیار می‌سازد و با فروش خوراکی به درآمد خوبی می‌رسد.

این فیلم کمدی انگیزشی به شما گوشزد می‌کند که هیچ‌وقت نباید از رسیدن به اهداف خود مأیوس شوید. در این فیلم متوجه خواهید شد که بهره‌مندی از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تا چه اندازه بر کسب‌وکار شما تأثیرگذار باشد. جان فاورو که نقش آشپز فیلم را ایفا می‌کند، با استفاده از توییتر یک کسب‌وکار عالی برای خود می‌سازد و فروش خود را افزایش می‌دهد. بی‌تردید تماشای این فیلم شما را هیجان‌زده خواهد کرد و پس از دیدن آن، انگیزه و انرژی زیادی  برای ادامه مسیر موفقیت خود خواهید داشت.

  1. فضای اداری

فیلم فضای اداری در مورد زندگی یک کارمند ‌است که از کار کردن برای کس دیگر نفرت دارد.

با دیدن این فیلم نکات فوق‌العاده‌ی مدیریتی و رفتاری را یاد می‌گیرد و همچنین با اصول اولیه مدیریت کسب‌وکار اینترنتی آشنا خواهید شد.

  1. وال‌استریت

Wall Street

اساسی‌ترین درسی که در فیلم وال‌استریت یا Wall Street می‌گیرد این است که شما به‌عنوان یک کارآفرین به‌هیچ‌وجه نباید روح و اخلاق خود را به پول و شهرت بفروشید. انسانیت و اخلاق‌مداری مهم‌ترین وظیفه شما به‌عنوان یک کارآفرین است.

در این فیلم جوانی وجود دارد که قصد دارد به ثروت و رفاه دست پیدا کند. این جوان به این نتیجه می‌رسد که برای رسیدن به ثروت موردنظرش باید به هر عملی دست بزند. در انتهای فیلم او به این درک می‌رسد که چه‌کارهای اشتباهی مرتکب شده اما دیگر فرصتی برای جبران برای او باقی نمانده است. فیلم وال‌استریت به شما گوشزد می کند که در مسیر کارآفرینی اخلاق و انسانیت باید در اولویت قرار بگیرند و همه کارها با رعایت این دو مورد انجام بگیرد. مایکل داگلاس با هنرنمای در این فیلم توانست جایزه اسکار ۱۹۸۸ میلادی را ازان خود کند و نا خود را در سینمای جهان ثبت کند.

سخن پایانی

فیلم‌های انگیزشی برای کسانی که قصد دارند رشد و موفقیت را در تمامی ابعاد زندگی خود تجربه کنند، ضروری است. شاید تا حالا متوجه شده باشید که با مشاهده یک فیلم انگیزشی تا مدت‌ها صحنه‌های مهم آن در ذهن شما حک می‌شود. شاید در زندگی حرفه‌ای خود با شرایط موجود در فیلم مواجه شوید و با الهام گرفتن از و اکشن‌های فیلم، مشکلات و چالش‌های خود را حل و در مسیر رشد خود پیشروی کنید.

در این مقاله به معرفی و مرور ۲۰ فیلم انگیزشی برتر سینمای جهان پرداختیم.

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بوده‌اید از شما سپاسگزاریم. لطفاً تجربیات و نظرات خود را با آژانس دیجیتال مارکتینگ آی تی هما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *