ithoma

مشاوره کسب‌وکار در تهران

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سعی کنید در فضای رقابتی این روزها، همیشه برگ برنده را داشته باشید و از رقبای خود پیشی بگیرید. متأسفانه یا خوشبختانه در کشور ما مرکزیت اقتصادی و تجاری را شهر تهران تشکیل می‌دهد. پس دانستن راه‌وروش تجارت در این شهر می‌تواند کمک شایانی به موفقیت شما در این زمینه باشد. جهت آشنایی با فعالیت‌های بهترین مشاور کسب‌وکار در تهران تا پایان با ما همراه باشید. به این منظور ابتدا باید محدوده کاری خود را تعیین کنید و اینکه بدانید دقیقاً از مشاوران خود چه انتظاری دارید. پس‌ازآن با چند سرچ و جست‌وجوی اینترنتی و حتی میدانی می‌توانید بهترین مشاور کسب‌وکار در تهران و در حوزه‌ی مورد نظرتان را بیابید. همچنین اگر می‌خواهید بدانید چگونه باید یک مربی کسب‌وکار شوید، می‌توانید از این مقاله استفاده کنید.
 

خدمات مشاور کسب‌وکار در تهران

تیم آی‌تی‌هما برای ارتقاء و راه‌اندازی کسب‌وکار شما برنامه‌های متنوعی دارد و خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. به‌جرئت می‌توان گفت که مشاوره کسب‌وکار ازجمله مهم‌ترین و تخصصی‌ترین خدمات آی‌تی‌هما است که با نام مشاوره تجاری نیز بیان می‌شود، شما می‌توانید به‌منظور بهبود سطح فروش و دستیابی به بازار هدف خود وظیفه مشاوره و راهنمایی را به عهده ما بسپارید. خدمات ما در این راستا به حوزه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

۱- حوزه‌ی استارتاپی

گروه‌های کوچک چند نفره از افراد شاغل در زمینه‌های تکنولوژی و بازاریابی معمولاً کار خود را در قالب یک استارتاپ شروع می‌کنند. این‌چنین فعالیت‌هایی در سال‌های اخیر در تهران به طرز چشمگیری افزایش‌یافته است. اگر شما نیز یکی از این تیم‌های استارتاپی هستید و به‌تازگی فعالیت خود را شروع کرده و یا در بحران اقتصادی این روزها به دنبال بهترین مشاور کسب‌وکار در تهران می‌گردید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر دست‌به‌کار شوید تا بتوانید با چیدمانی صحیح در بخش‌های مالی، تبلیغاتی و خدماتی پیشرفت کنید.
 

۲- حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ

یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت و کسب درآمد، حوزه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی می‌باشد. اگر بتوانید با یک دید کلی و دقیق، خلأها و شکاف‌های بازار را شناسایی کنید؛ به‌راحتی کسب‌وکارتان را رونق می‌دهید. به کمک بهترین مشاور کسب‌وکار در تهران می‌توانید ایده‌های خلاقانه و جدیدی به فعالیت خودتان اضافه نموده و پرقدرت‌تر از گذشته حرکت کنید.
 

۳- حوزه منابع انسانی

ضرورت وجود فرد یا افرادی در حوزه‌ی منابع انسانی، امروزه به امری شناخته‌شده در میان مدیران و عوامل کاری یک مجموعه تبدیل‌شده است. بازه‌ی فعالیت متخصصین منابع انسانی بسیار گسترده و درعین‌حال پیچیده و مهم می‌باشد. به‌طوری‌که می‌تواند سرنوشت یک کسب‌وکار را عوض کند. به همین دلیل، آموزش و دانش کافی برای کارکنان این حوزه نه‌تنها هدر دادن سرمایه محسوب نمی‌شود؛ بلکه به‌نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت است. با راهنمایی بهترین مشاور کسب‌وکار در تهران کارکنان منابع انسانی با موارد مهمی همچون پیگیری‌های مداوم، تقویت روابط مدیران و کارمندان، اولویت‌بندی امور محول شده و … آشنا می‌شوند.
 

ویژگی بهترین مشاور کسب‌وکار در تهران

برای ورود به بازار بزرگی مانند شهر تهران، لازم است فراز و نشیب‌ها، مزایا و معایب مسیر را بشناسید. این موضوع تأثیر مستقیمی در تصمیم‌گیری‌های حیاتی و بحرانی آینده شما خواهد داشت. طبیعی است که اگر قبل از شروع کار با مشکلات و معضلات پیش رو آشنا شوید، با صرف زمان کمتر و به کمک راهکارهایی مؤثرتر، بر آن‌ها غلبه خواهید کرد. در اینجا شمارا با برخی ویژگی‌های بهترین مشاوران کسب‌وکار آشنا خواهیم کرد. ویژگی‌های زیادی برای تعیین بهترین مشاور کسب‌وکار در تهران وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- باسابقه و کاردان در حمایت و راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا
۲- متخصص، آگاه، و دارای تحصیلات مرتبط
۳- پتانسیل بالا برای همکاری هم‌زمان با مجموعه‌های مختلف
۴- امانت‌دار و حافظ رازهای مشتریان

مقاله پیشنهادی:  آیین رونمایی از اولین طرح تامین مالی خرد تضمین شده آرون صنعت

بهترین مشاور کسب‌وکار در تهران

انتخاب بهترین مشاور کسب‌وکار در تهران موضوع مهمی است که باید حتماً در مورد آن حساسیت و دقت به خرج دهید. توجه کنید که انتخاب اشتباه می‌تواند جدا از ضرر و زیان‌های مالی، مشکلات دیگری نیز در پی داشته باشد. تخصص، مهم‌ترین ویژگی یک مشاور ایده‌ال است. برای راهنمایی و مشورت تعلل نکنید؛ چراکه بازار کسب‌وکار بی‌وقفه در حال تغییر و تحول و البته پیشرفت و جایگزینی است. برای راه‌اندازی یک حرفه جدید در تهران و یا توسعه کسب‌وکار فعلی خود، باید از مشاوران متخصص استفاده نمایید. گروه مشاوره آی‌تی‌هما در مورد تمام کسب‌وکارها ایده‌های ناب و جالبی دارد. حتماً قبل از اینکه مشاور انتخاب کنید از خود بپرسید که یک مشاور، برای چه کسب‌وکارها و سازمان‌هایی به کار می‌آید؟ یک مشاور کسب‌وکار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بر چالش‌های کاری خود غلبه کرده و بتوانند کسب‌وکار خود را بهبود بخشیده و آن را توسعه دهند. یک مشاور کسب‌وکار واقعی تمرکز خود را بر روی توسعه و پیشرفت می‌گذارد. تیم آی‌تی‌هما اهداف اصلی یک مشاور کسب‌وکار را این‌گونه تعریف و عملی می‌کند:
الف) ارائه اطلاعاتی دقیق به مشتریان
ب) حل‌وفصل مشکلات مشتری
ج) تشخیص مجدد مشکلات جدید
د) ارائه پیشنهاد و توصیه بر اساس مشکلات جدید
ن) کمک به مشتری برای اجرای راه‌حل‌ها و پیشنهادهای ارائه‌شده
و) پیگیری و تعهد کمک به مشتری
ه) آموزش دادن به مشتریان در مواجهه با مشکلاتی که در آینده به وجود می‌آید
ی) بهبود دائمی اثربخشی سازمانی
 
آژانس دیجیتال مارکتینگ آی‌تی‌هما با استفاده از بهترین مشاوران کسب‌وکار به شما کمک می‌کند تا ایده‌های خود را آزمایش کنید تا در واقعیت نیز آن را عملی کرده و به سود دست پیدا کنید. به کمک مشاوران کسب‌وکار در آی‌تی‌هما یک طرح جامع کسب‌وکار بنویسید. این طرح به شما کمک می‌کند تا در پیشبرد اهداف خود به‌صورت هدایت‌شده عمل کنید. طرح کسب‌وکار یک خلاصه قابل اجرا به‌منظور ارائه‌ی خدمات یا محصولات است که برای مدیریت تمام امور تنظیم می‌شود. شرح وظایف مشاور مدیرعامل به دلیل پیچیدگی‌های وظایف مدیریتی اندکی گسترده است. در همه‌ی کسب‌وکارها، گاهی اوقات نیاز است تا یک نفر در نقش راهنما در کنار گروه مدیریتی باشد تا بتوان در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمود. بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاوران کسب‌وکار این است که حداقل سابقه راه‌اندازی یک کسب‌وکار و توسعه آن‌را داشته باشند. به‌علاوه، باید تحصیلات، پژوهش‌ها و حداقل دغدغه‌های اصلی آن‌ها مربوط به جنبه‌های مختلف کسب‌وکار باشد. طبیعی است که آن‌ها باید با زمینه‌های کسب‌وکار مانند بازاریابی و فروش، تأمین مالی، ثبت و امور حقوقی و نوشتن بیزینس پلن آشنایی داشته باشند.
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *