What is Tik Tok?

برنامه تیک تاک چیست؟

زمان مطالعه: ۸ دقیقه

برنامه تیک تاک چیست؟

 تیک تاک Tok Tik اپلیکیشن محبوب چینی است که با بیش از یک میلیارد دانلود در پلی‌استور به شهرت و محبوبیت زیادی رسیده است؛ اپلیکیشن تیک تاک هم بر روی سیستم‌عامل اندروید و هم آی‌او‌اس قابل‌اجراست و به کاربرانش اجازه می‌دهد فیلم‌های ۳ الی ۱۵ ثانیه‌ای منتشر کنند.
شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد که تیک تاک نه‌تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان یکی از پرطرف‌دارترین شبکه‌های اجتماعی است. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی این برنامه جذاب به آموزش نحوه ثبت‌نام، نکاتی برای موفقیت و افزایش فالوور در تیک تاک نیز بپردازیم.
اگر پیش‌ازاین هیچ شناختی نسبت به اپلیکیشن تیک تاک نداشته‌اید و می‌خواهید بدانید تیک تاک چیست؟ چگونه باید در تیک تاک ثبت‌نام کرد؟ و راه‌های افزایش فالوور در تیک تاک چیست؟ باید بگویم مطالب این مقاله، دقیقاً با همین هدف برای شما تهیه شده است؛ بنابراین از شما دعوت می‌کنم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اپلیکیشن تیک تاک چیست؟

برنامه تیک تاک چیست؟ تیک تاک اپلیکیشنی چینی، بر پایه موزیک و فیلم است. این اپلیکیشن به کاربرانش اجازه می‌دهد ویدئوهای ۳ الی ۱۵ ثانیه‌ای تولید و منتشر کنند. شما می‌توانید با استفاده از موزیک‌های متنوع، رقص‌ها، چالش‌ها و جلوه‌های ویژه، ویدئوهای جذابی تولید کنید.
کاربران در تیک تاک فیلم‌هایشان را با فیلترهای مختلف و موزیک‌های متنوع ضبط می‌کنند. این اپلیکیشن تنوع زیادی در افکت‌ها و فیلترهای چهره دارد که همین موضوع هم باعث شده تا جوانان علاقه زیادی به ضبط ویدئو در تیک تاک داشته باشند.
به افرادی که در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند تیک تاکر گفته می‌شود. در حال حاضر تیک تاکرهای معروف حتی بر روی فرش قرمز هم قدم گذاشته‌اند و این به معنای نفوذ و اهمیت بالای برنامه تیک تاک است؛ در این اپلیکیشن مثل برنامه اینستاگرام می‌توانید دوستان خود را فالو کرده و هشتگ‌ها و محتواهای مورد علاقه‌تان را دنبال کنید.
اگر تا این لحظه وارد جمع تیک تاکرها نشده‌اید، الان وقت آن است تا با خواندن ادامه این مطلب با نحوه ثبت‌نام در تیک تاک آشنا شده و پروفایل خودتان را در این برنامه محبوب بسازید.

آموزش ثبت‌نام در تیک تاک

یکی از ویژگی‌های خوب تیک تاک این است که بدون داشتن حساب کاربری، اجازه می‌دهد ویدئوهای آن را تماشا کنید و از آن‌ها لذت ببرید. اما اگر شما از آن دست افرادی هستید که دوست دارید از تمام امکانات و مزایای تیک تاک استفاده کرده و حتی خودتان هم ویدئو تیک تاک منتشر کنید، ما در این بخش قدم‌به‌قدم ثبت‌نام در تیک تاک را به شما آموزش می‌دهیم.

قدم اول: از گوگل‌پلی یا اپ‌استور، برنامه تیک تاک را دانلود و نصب کنید. معمولاً بعد از نصب پیغام No network را مشاهده می‌کنید. این خطا به دلیل تحریم بودن تیک تاک در ایران است. برای حل این مشکل، سیم‌کارت گوشی را خارج کرده و به یک وای‌فای وصل شوید. همچنین می‌توانید با دانلود نسخه مود شده این اپلیکیشن، در کنار یک وی‌پی‌ان در این برنامه ثبت‌نام کنید.

مقاله پیشنهادی:  بازاریابی در لینکدین

قدم دوم: پایین سمت راست بر روی آیکون آدمک ضربه بزنید.

قدم سوم: گزینه Sign Up with Phone or Email را انتخاب کنید.

قدم چهارم: در این مرحله باید تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید.

قدم پنجم: در این مرحله ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید. در صورت واردکردن شماره موبایلتان تیک تاک، یک کد تأیید برای شما ارسال می‌کند.

قدم ششم: در مرحله آخر هم یک پسورد برای اکانت خود وارد کنید.
تبریک می‌گویم اکانت تیک تاک شما آماده است!
خب اگر در تیک تاک محتواهایی تولید می‌کنید که نمی‌خواهید همه بتواند آن را ببینند، باید پروفایل خودتان را از حالت عمومی به حالت شخصی تغییر دهید؛ در ادامه چگونگی این کار را رد اپلیکیشن تیک تاک به شما آموزش می‌دهم:

چگونه اکانت تیک تاک خود را خصوصی کنیم؟

در تیک تاک می‌توانید مثل اینستاگرام پروفایل خود را پرایوت یا خصوصی کنید در این صورت ویدئوهای شما به اکسپلور نمی‌رود و تنها افرادی که فالوور شما باشند آن‌ها را می‌بینند.
برای خصوصی کردن پروفایل تیک تاک خود مراحل زیر را دنبال کنید؛

قدم اول: وارد پروفایلتان شده و بر روی سه‌نقطه بالای صفحه بزنید.

قدم دوم: روی گزینه Privacy and Safety بزنید و سپس گزینه Private Account را فعال کنید. در این حالت اکانت شما به حالت خصوصی در‌می‌آید.

معمولاً هرکس بعد از ثبت‌نام، به دنبال جذب فالوور در تیک تاک است تا با افزایش فالوورها و طرف‌دارانش، مشهور شود و به دنبال آن درآمدهای زیادی نیز دست بیاورد.
در ادامه ما به شما ترفندهای افزایش فالوور در تیک تاک را یاد می‌دهیم تا با رعایت کردن این نکات، به‌راحتی و به‌سرعت بتوانید فالوورهای زیادی جذب کنید!

راهکارهای افزایش فالوور در تیک تاک

افزایش فالوور در تیک تاک به منزله افزایش محبوبیت است، بسیاری از افراد به دنبال روش‌های افزایش فالوور در تیک تاک هستند. این شبکه اجتماعی کاربران بسیار زیاد و خلاقی دارد بنابراین برای موفقیت در تیک تاک باید تکنیک‌ها و راهکارهای آن را بدانید. در این بخش ۱۱ روش طلایی برای رشد و افزایش فالوور در تیک تاک را به شما آموزش می‌دهیم.

ساختن یک پروفایل جذاب در تیک تاک

اولین قدم برای موفقیت در هر شبکه اجتماعی، داشتن پروفایلی مرتب و جذاب است. اگر به دنبال راهی برای افزایش فالوور در تیک تاک هستید، در اولین قدم، پروفایل خود را مجدداً بررسی کرده و ایرادات آن را برطرف کنید. سعی کنید از عکسی جذاب برای پروفایل استفاده کنید. همچنین آیدی خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و… نیز در پروفایلتان منتشر کنید.
در یک عبارت کوتاه و جذاب، زمینه فعالیت خود را شرح دهید تا مخاطبان سریع‌تر متوجه توانایی و استعدادهای شما بشوند.

تولید محتوای مداوم

رمز موفقیت و افزایش فالوور در تیک تاک و سایر شبکه‌های اجتماعی تولید محتوای مداوم است. سعی کنید هر روز یک پست جدید منتشر کنید تا مخاطبان تعامل بیشتری با شما داشته باشند. اکانت‌های تیک‌تاکی که هفته‌ای یک‌بار فعالیت می‌کند معمولاً به موفقیتی نمی‌رسد و این‌گونه شاهد از کاهش تعداد فالوورهایش هستند.

مقاله پیشنهادی:  تبلیغات گوگل ادز چیست؟

فعالیت در سایر شبکه‌های اجتماعی

سعی کنید در سایر شبکه‌های اجتماعی هم فعالیت کنید و گاهی با منتشر کردن فیلم‌های تیک تاک خود در اینستاگرام یا فیسبوک‌تان، افراد را به فالوکردن شما در تیک تاک دعوت کنید. بسیاری از فالوورهای شما در اینستاگرام ممکن است از فعالیت شما در تیک تاک بی‌خبر باشند و با آگاه کردن آنان به‌راحتی شاهد افزایش فالوور خواهید بود.

محتوای باکیفیت بسازید

بهترین و مؤثرترین تکنیک افزایش فالوور در تیک تاک، تولید محتوای جذاب، خلاقانه و باکیفیت است؛ برای چشم‌ها و وقت مخاطبتان ارزش و احترام قائل باشید و با اندکی صرف وقت و انرژی سعی کنید هم با موضوعات خوبی برای ویدئوهایتان انتخاب کنید و هم فیلم‌های باکیفیت ضبط کنید.
محتوای بی‌کیفیت نشان می‌دهد که شما برای کار خود زحمتی نکشیده‌اید در نتیجه مخاطب هم توجهی به آن نمی‌کند. تولید محتوایی که پشت آن، فکر و خلاقیت باشد خیلی زود منجر به افزایش فالوور در تیک تاک و رشد شما می‌شود.

از TikTok Bot استفاده کنید

اگر تابه‌حال با تیک تاک بات TikTok Bot آشنا نشده‌اید الان وقت آن است تا از مزایا و قابلیت‌های این ابزار باخبر شوید. فکر کنید این بات به‌جای شما فعالیت‌هایی مثل لایک کردن و کامنت گذاشتن را برای سایر اکانت‌های انجام بدهد و ارتباط شما با سایر کاربران را افزایش بدهد.
بدیهی است که احتمال آنکه سایر کاربران هم متقابلاً شما را لایک کنند و کامنت بگذارند بسیار بیشتر می‌شود. درنهایت با بالارفتن میزان تعامل‌های اکانت شما، تعداد فالوورهای تیک تاک شما نیز افزایش می‌یابد؛ بنابراین توصیه می‌کنم حتماً از این ابزار استفاده کنید.
البته اگر خودتان برای تیک تاکرها کامنت‌های مرتبط و جذاب بگذارید، آن‌ها را لایک و فالو کنید و اجتماعی صمیمی و دوستانه برای خودتان درست کنید، قطعاً نتایج بهتر است!

انتخاب موسیقی جذاب

موسیقی یکی از ارکان مهم ویدئوهای تیک‌تاکی است. برای افزایش فالوور در تیک تاک باید از موزیک‌های پرطرف‌دار و ترند استفاده کنید. این قبیل موزیک‌ها معمولاً طرف‌داران بسیاری دارد و همین موضوع باعث دیده‌شدن ویدئوهای شما نیز می‌شود. البته سعی کنید موزیک انتخاب شده با محتوای ویدئوی شما همخوانی داشته باشد و از موزیک نامرتبط به‌هیچ‌وجه استفاده نکنید.

الگو گرفتن از دیگران

در ابتدای ورود به تیک تاک شاید ندانید که مخاطبان از چه نوع محتوایی بیشتر خوششان می‌آید یا چگونه باید با فالوورها ارتباط برقرار کنید. در این موارد به رفتار تیک تاکرهای معروف نگاه کنید. به محتوایی که تولیدکردن‌اند، ایده و سبک فیلم‌برداری و حتی به نوع انتخاب موزیک توسط آن‌ها توجه کنید. هیچ اشکالی ندارد که در ابتدای کار از دیگران الگوبرداری کنید، مهم این است که در ادامه سبک‌کاری خود را پیدا خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی:  ترفندهای شبکه اجتماعی توییتر جهت موفقیت کسب و کار در فضای مجازی

استفاده صحیح از هشتگ

اگر از هشتگ‌های صحیح و مرتبط استفاده کنید افرادی که آن هشتگ‌ها را جستجو می‌کنند ویدئوی شما را نیز تماشا کرده و حتی ممکن است شما را فالو کنند. سعی کنید همیشه از یک یا چند هشتگ بزرگ و هیجان‌انگیز که در بین کاربران تیک تاک ترند شده هم استفاده کنید.

چالش‌های تیک‌تاکی

یکی از اتفاقات پرطرف‌دار در تیک تاک چالش‌ها هستند. افراد زیادی تنها دلیل حضورشان در تیک تاک تماشای این چالش‌ها است؛ بنابراین شما هم سعی کنید از چالش‌ها عقب نمانید و در آن‌ها شرکت کنید. همین ویدئوهای چالشی می‌تواند موجب افزایش فالوور در تیک تاک شما نیز بشود.

نوآوری و خلاقیت داشته باشید

سعی کنید در تولید ویدئوهای تیک تاک خلاقیت به خرج بدهید. از این‌که ۱۰۰ درصد کپی دیگران باشید اجتناب کرده و در تولید ویدئوها نوآوری داشته باشید. سعی کنید سبک خاص خودتان را خلق کنید در این صورت هم کاربران ایرانی و هم کاربران خارجی از شما استقبال می‌کنند و شاهد افزایش فالوور در تیک‌تاکتان خواهید بود.

صبور باشید

افزایش فالوور در تیک تاک و رسیدن به موفقیت و جایگاه دلخواهتان صبر و تلاش می‌طلبد. حتی اگر بهترین و ناب‌ترین ایده‌ها را اجرا کنید بازهم موفقیت پروسه‌ای است که نیازمند گذر زمان است. در مسیر جذب فالوور و فعالیت در تیک تاک هرگز دلسرد نشوید زیرا اغلب افراد معروف در تیک تاک نیز، روزی شرایط مشابه شما را طی کرده‌اند.

خرید فالوور در تیک تاک

بازار خریدوفروش فالوور در تیک تاک هم مثل اینستاگرام حسابی داغ است. افراد همواره به دنبال معروف شدن و افزایش فالوور در تیک تاک هستند و دراین‌بین به آگهی‌های خرید فالوور هم برخورد می‌کنند. با خرید فالوور فیک اکانت شما را به سمت نابودی می‌برد ،زیرا این فالوورها واقعی نیستند و هیچ‌گونه فعالیتی ندارند در نتیجه هیچ لایک و کامنتی از آن‌ها دریافت نمی‌کنید. به همین خاطر هم نرخ تعامل شما پایین آمده و در تیک تاک رشد نمی‌کنید. به‌جای دور ریختن پول‌هایتان با خرید فالوور، از روش‌های درست و اصولی که در این مقاله به شما آموزش دادیم برای افزایش فالوور در تیک تاک استفاده کنید.

در پایان

تیک تاک همچون سایر شبکه‌های اجتماعی بستر مناسبی برای رشد و پیشرفت افراد است. اگر توانایی خاصی دارید تیک تاک محل دیده‌شدن شما است. از سوی دیگر بسته به تعداد فالوورها و نفوذ هر تیک تاکر، شرکت‌ها و برندهای مختلف حاضرند مبلغی بین ۲۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار برای تبلیغ برندشان به تیک تاکرها بپردازند؛ بنابراین تیک تاک می‌تواند منبع درآمد بسیار خوبی هم برای شما باشد. ما در این مقاله ضمن معرفی برنامه تیک تاک و شیوه ثبت‌نام در آن، روش‌های افزایش فالوور در تیک تاک را نیز به شما آموزش دادیم. هر سؤال و ابهامی درباره اپلیکیشن تیک تاک دارید در بخش کامنت‌ها بپرسید تا به آن‌ها پاسخ بدهیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *