Speed ​​of work

افزایش سرعت انجام کار با ۵ روش

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

افزایش سرعت انجام کار با ۵ روش

منتظر معجزه‌اید؟ یا منتظر یک‌زمان بهتر برای افزایش سرعت کار خود هستید؟ از همین‌الان و از همین نقطه‌ای که در آن قرار دارید می‌توانید با این نکات باعث افزایش سرعت و طبیعتاً بهره‌وری بیشتر در کار خود شوید. پس با ما همراه باشید.
یادتان باشد «اهل عمل» بودن و «سرعت» مهم‌ترین ویژگی افراد موفق جهان است.

بهره‌وری:

افراد موفق و کارآمد برای افزایش بازدهی خود در قدم اول زمانی را به طراحی برنامه‌ریزی و اولویت‌ها اختصاص می‌دهند و پس‌ازآن شروع به کار می‌کنند. این افراد به‌صورت منظم، منسجم و بدون وقفه کار خود را انجام می‌دهند و وقت‌هایی که برای افراد معمولی بی‌اهمیت هستند را شکار می‌کنند و در آن زمان کارهای اصلی خود را به سرانجام می‌رسانند.

احساس اضطرار:

یکی از راه‌های افزایش سرعت کار ایجاد احساس اضطرار است. این احساس، احساس شوق و تمایل برای انجام و همچنین اتمام کار است. این تمایل که درونی است به انسان کمک می‌کند تا سریع‌تر کار را شروع و به اتمام برساند. احساس اضطرار به‌نوعی مسابقه دادن با خود است.

موفقیت در سرعت انجام کار:

این‌طور به نظر می‌رسد که موفقیت در گروی سرعت بالا در پردازش و انجام کارهاست. به همین دلیل باید سریع دست‌به‌کار شوید و با سرعتی یکنواخت کار خود را به اتمام برسانید. درواقع با شروع کردن یک کار موتور انگیزشی حرکت را در خود فعال می‌کنید و باانگیزه بیشتری به ادامه کار می‌پردازید. این قانون می‌گوید که در ابتدای کار انرژی زیادی را برای روشن‌کردن موتور کار باید صرف کرد اما پس از شروع انرژی کمتری صرف ادامه کار می‌شود و شما با تمایل بیشتری به انجام کار می‌پردازید.
یکی از جملات تلقینی برای موتور حرکت این است:
«همین الآن کار را شروع کن. همین الآن کار را شروع کن»

مقاله پیشنهادی:  مزیت‌های داشتن وب‌سایت برای کسب‌وکارها

تغییر روش و رویکرد:

اگر در طول کار متوجه شدید که روشتان مناسب نیست و با میانگین زمانی عرف یک کار همخوانی ندارد. دست‌به‌کار شوید و به بررسی رویکرد خود بپردازید و پس از رفع موانع و عوامل مؤثر بر کم بودن سرعتتان با روش جدید کار را انجام دهید. پس از آزمون‌وخطاها به بهترین روش برای افزایش سرعت انجام کار خواهید رسید.

سخن پایانی

در این مقاله به اهمیت سرعت کار در انسان‌های موفق پرداختیم و به‌صورت مختصر نکاتی را برای بالابردن سرعت کار برای شما بازگو کردیم. از اینکه این مقاله را مطالعه کردید از شما سپاسگزاریم. شما ازچه روشی برای افزایش سرعت کار خود استفاده می‌کنید؟ لطفاً در بخش نظرات، تجربیات خود را با آژانس دیجیتال مارکتینگ ای تی هما در میان بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *