سایت کسب و کار(1)

طراحی سایت، بهترین سرمایه گذاری برای آینده کسب و کار

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

طراحی سایت، بهترین سرمایه گذاری برای آینده کسب و کار شما در شیراز

 

طراحی وب سایت از عواملی تاثیر گذار و مهم است که باعث موفقیت کسب و کار در فضای آنلاین می شود. همچنین موجب کمک کردن به کسب و کار جهت نمایش بهتر، جذب بازدید کنندگان و ارائه تجربه کاربری خوبی به آن ها می شود.

به همان اندازه که شبکه های اجتماعی برای آینده و رونق یک کسب و کار مهم است، طراحی وب سایت نیز حائز اهمیت است. طراحی سایت، پیام رسانی و درک آنلاین از کسب و کار شما را طوری شکل می دهد که این کار در توان شبکه های اجتماعی نمی باشد.

یک وب سایت حرفه ای، محصولی که می خواهیم ارائه دهیم را به صورت حرفه ایی ترسیم می کند. ایده بهتری از کسب و کار ما را به مشتری ارائه می دهد. بعد از دوران همه گیر شدن کرونا داشتن یک طراحی سایت خوب و بهینه اهمیت فراوانی پیدا کرده است.

سایت کسب و کار(2)

اهمیت طراحی وب سایت

 

در جهانی که دنیای دیجیتال حرف اول را می زند، برای هر شغلی یک وب سایت مهم است. اگر دارای کسب و کار هستید اما برای آن وب سایتی ندارید، متاسفانه فرصت های زیادی را از دست می دهید.

وب سایت دامنه تبلیغات گسترده تری نسبت به تبلیغ های دیگر دارد. وب نمونه کار آنلاین شرکت شما می باشد. شما می توانید کسب و کار های خود را از طریق انجمن ها، سایت رسانه های اجتماعی و برنامه های تبلیغاتی ppc تبلیغ کنید.

وب به اعتبار یک کسب و کار کمک می کند و باعث می شود که تجارت خود را به صورت آنلاین انجام دهید. نکته دیگر که قابل ذکر است با وب سایت شما قادر خواهید بود که مشتریان خود را مدیریت کنید، چرا که مشتریان با ایجاد یک وب سایت باید به تجارت شما اعتماد کنند تا از این فرصت ها پشتیبانی کنند.

 

تاثیرات مهم طراحی سایت

 

ایجاد اعتماد مشتری

 

تحقیقات انجام شده نشان دهنده این است که ۷۵% مردم در مورد اعتبار یک تجارت اعتراف کرده اند که بر اساس وب سایت آن قضاوت می کنند. نکته مهمی که نمی توانیم آن را نادیده بگیریم این است که در دنیای امروزی نداشتن طراحی وب به معنی عدم تمایل به سرمایه گذاری در کسب و کار خود تلقی می شود.

مقاله پیشنهادی:  طراحی سایت راهی نو، برای رونق کسب و کار شما در شیراز

به طور قطعی کسی نمی خواهد که مشتریانش فکر کنند که او به کار اهمیتی نمی دهد. در سال ۲۰۱۸ یکی از مهم ترین دلیل موفقیت یا عدم موفقیت یک تجارت، بررسی های آنلاین در فیسبوک و گوگل شناخته شد. طی تحقیقات صورت گرفته، ۹۰% مردم قبل از مراجعه حضوری یک محصول نظرات آنلاین را می خوانند. به عبارتی مشتری قبل از تصمیم گیری برای خرید، درباره ی تجربیات سایر مصرف کنندگان اطلاع کسب می کنند. اما بررسی های گوگل یک مشکل دارد: ما هیچ کنترلی بر کیفیت، محتوا و نمایش باز خورد نداریم.

ممکن است یک سال پیش شما نظرات خوبی نسبت به کسب و کار خود داشته باشید و به پایین ترین صفحه های وب سایت رفته باشد و هیچ وقت توسط خریدار دیده نشود. اما وب سایت این امکان را فراهم می کند که همه چیز را کنترل کنید تا به راحتی نظرات خوب و مناسبی از سمت مشتریان خود دریافت کنید. تماشای مشتریان راضی توسط شخصی که به تازگی در مورد تجارت شما اطلاعات کسب کرده است، ممکن است عامل اصلی در تعیین اینکه بخواهد از شما خرید کند یا خیر باشد.

 

نمایش خدمات

 

به چه روشی می توان بدون مراجعه حضوری به فروشگاه، مشکلات مشتری را برطرف کرده و خدمات با کیفیت تری ارائه داد؟ می توانید از دو روش بهره ببرید: یکی خریداران می توانند با فروشگاه شما تماس بگیرند و دومی هم در محیط وب سرچ کنند. خریداران در پی کسب و کار آنلاین هستند. عدم وجود وب سایت مانند نداشتن محیط اداری کافی برای کسب و کار شما است. عدم وجود نام و هیچ آدرسی بالای درب و زمانی که هیچ محصولی نمایش داده نشود و قیمتی نداشته باشد، کسی برای آن محصول مشتاق نیست. پس طراحی سایت یک گام موثر در رشد کسب و کار می باشد.

مقاله پیشنهادی:  آموزش استفاده از هایلایت اینستاگرام و معرفی ترفندهای جذاب آن

سایت کسب و کار(3)

پیشرفت کسب و کار

 

فناوری و تکنولوژی در حال تغییر دنیا است و به طور قطعی مشتریان  هم با آن تغییر می کنند. ۷۹٪ از مصرف کنندگان از سال ۲۰۱۶، به صورت آنلاین خرید می کنند. کسب و کار الکترونیکی باعث افزایش افق های تجاری می شود و هم خطوط رقابت در جهان کسب و کار های کوچک را تار می کند. ممکن است فروشگاه هایی که در ماه های قبل فقط با فروشگاه های محلی کفش یا فروشگاه های بزرگ تر در شهرهای همسایه رقابت می کرد، اکنون با هزاران هزار فروشگاه در محیط طراحی وب رقابت کند. طراحی سایت در واقع امکان فروش محصول به صورت آنلاین را به مشتریان فراهم می کند. هدف اصلی هر طراحی سایت جلب بازدید، فروش و توجه است.

مطالب مرتبط و مفید

 

طراحی سایت محتوای مفید و مرتبط را به مشتریان ارائه می دهد. از جمله می توان به مقالات، نظرات مشتریان، بررسی ها و غیره اشاره کرد. این سبک محتوا می تواند به شما کمک کند تا چیز های مفید و خوب را به مشتریان یاد بدهید. همچنین آن ها اعتماد بیشتری به کسب و کار شما کنند. به طور کلی، طراحی وب سایت می تواند به تجارت ما کمک کند تا با بهبود هدایت مشتری، فروش و درآمد خود را افزایش دهیم و در بازار رقابتی تر باشیم.

بهبود تجربه کاربری، ارائه اطلاعات و محصولات مناسب، بهینه سازی رتبه سایت و بهره گیری از رسانه های اجتماعی تنها برخی از راهکارهایی هستند که کسب و کار می تواند با استفاده از وب سایت خود، هدایت مشتریان خود را بهبود بخشد.

 

کاهش هزینه

 

به حداقل رساندن و کاهش هزینه ها و تمرکز روی رونق کسب و کار، یکی از بهترین روش ها برای رشد کسب و کار و افزایش میزان در آمد است.  یکی از مهم ترین مزایای سایت، کاهش هزینه است. جمع هزینه طراحی سایت، پشتیبانی از سایت و نگه داری، فقط چند میلیون است. در اصل از طریق طراحی سایت می توانید تولید محتوا، بازاریابی محتوا، بازاریابی آنلاین، ریپورتاژ آگهی و … در جهان وب سایت فعالیت های مستمر و تاثیر گذار داشته باشید. بازاریابی خوب و با روش صحیح موجب رونق کسب و کار شما می شود. تولید محتوای مفید و مستمر در سایت باعث می شود مشتری شما را به عنوان یک منبع معتبر برای محصولات بشناسد و همچنین موجب می شود که بازدید کننده گان بیشتری به مشتری تبدیل شوند.

مقاله پیشنهادی:  بازدید آقای دکتر هاشمی معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سایت کسب و کار(4)

قابل دسترسی

 

کسب و کار ما حتی اگر دارای یک دفتر بزرگ در معروف ترین مکان باشد هم نمی تواند دلیلی بر کسب موفقیت باشد. چرا؟ چون این مکان فقط برای تعداد محدودی قابل دسترسی است. اما محیط آنلاین در سطح جهان در دسترس می باشد.

با بهره گیری از شرکت­ های حمل و نقل حاضر ما می­توانیم به راحتی در عرض چند روز محصولی را از یک کشور به کشور دیگر تحویل دهیم. بنابراین وب سایت دسترسی به کسب­‌ و کار ما را افزایش می­دهد.

 

مزایای طولانی

 

شما برای طراحی وب سایت فقط یک بار مجبور به پرداخت هزینه می شوید. اما اگر بخواهید از روش های دیگر بازاریابی تبلیغ خود را انجام دهید، در مدت زمان های بیشتر و حتی چند مرتبه مجبور هستید تبلیغ کنید. استفاده از وب سایت این امکان را فراهم می کند که از مزیت مادام العمر و طولانی مدت تبلیغات آنلاین استفاده کنید. برای این کار، تنها نیاز به یک ادمین یا پشتیبان دارید که تا در زمان هایی که نیاز است محتوای جدید انتشار کنید.

 

طی مطالعات انجام شده ۳۴ درصد از مصرف کنندگان در صورت اینکه وب سایتی نداشته باشید، امکان اینکه از شما خرید کنند بسیار کم است. با وب سایت کسب و کار ما می تواند اعتبار ایجاد کند، از مشتریان فعلی و جدید فروش زیادی کسب کند و محصولات را ارائه دهد. نبود وب سایت موجب می شود که کسب و کار شما اعتبار نداشته باشد و به رشد طولانی مدت نمی تواند دست یابد. تحقیقات نشان می دهد که در سال های آینده شغلی نخواهد بود که از طراحی وب استفاده نکند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *